Artur Gonçalves

Monday, April 03, 2006

DOI OU NÃO DOI


"Eu fui um pé descalço na Mouraria e a minha mãe vivia numa barraca em Campolide. Eu gostava muito de fado mas não sabia cantar. Só que como eu era muito brincalhão e estava sempre a reinar e um dia disse: Eh pá, vou cantar".

Artur Gonçalves, Abril de 2006


Powered by Castpost

4 comment(s):

Parabens pelo blog! Seria um crime deixar cair um artista como Artur Gonçalves no esquecimento!

Fascinante de facto. Este homem tem uma experiência de vida ímpar!

Genial.

By Anonymous Anonymous, at 7:23 PM  

Excellent, love it!
»

By Anonymous Anonymous, at 5:12 PM  

Cool blog, interesting information... Keep it UP Lowes appliance www car wash wax com sony pda case singles cruise vacation Wand barcode scanners Custome jewelry fast online insurance quotes Roulette craps slot Allegra 2bside 2beffect penis allergic reactions enzyme Kyocera 2255 lithium batteries Mom anal black Circuit breaker applition

By Anonymous Anonymous, at 1:43 AM  

http://pt.scribd.com/doc/262200360/Iberico1 artigo sobre AG no fanzine Ibérico

By Anonymous ff, at 5:10 AM  

Post a comment

<< Home

eXTReMe Tracker